top of page
Search

Újabb funkcióval száll ringbe a TikTok, már vásárolni is lehet rajta

A Financial Times szerint a TikTok azt tervezi, hogy a TikTok Shop nevű élő vásárlási funkcióját bevezeti az USA-ban is. Állítólag „a következő hónapban nagy márkákkal” indítja útjára, hogy kihasználja az ünnepi időszakot, és meglovagolja az ilyenkor felgerjedő vásárlási kedvet.


TikTok vásárlás
TikTok

A TikTok Shop a TikTok testvéralkalmazásának, a Douyinnak hasonló, sikeres funkcióján alapul, és Kínában, Thaiföldön, Malajziában, Vietnamban, Szingapúrban, a Fülöp-szigeteken és Indonéziában érhető el. Tavaly az Egyesült Királyságban is elindult – ez az egyetlen ország, ahol Ázsián kívül működik. A hírek szerint havonta 9 millió élő e-kereskedelmi közvetítést fogadott, és 2021 májusától 2022 májusáig egyetlen év alatt több mint 10 milliárd terméket értékesített, háromszor annyit, mint az előző évben. Viszont a TikTok Shop nem teljesített ilyen jól az Egyesült Királyságban, ezért a TikTok elhalasztotta a tervezett indítást a többi európai régióban.


Az alapul szolgáló technológiát állítólag az amerikai TalkShopLive cég biztosítja majd, amely az influencerek és márkák által szervezett livestreameket is támogatja. A megállapodásokról még folynak a tárgyalások, és „még nem írtak alá szerződést”, írja a Financial Times. A TikTok illetékesei nem tagadták, de nem is erősítették meg a közelgő amerikai elérhetőséget.

„Amikor a TikTok Shop piaci terjeszkedéséről van szó, mindig a kereslet vezérel minket, és folyamatosan új és különböző lehetőségeket vizsgálunk arra vonatkozóan, hogyan tudjuk a legjobban kiszolgálni közösségünket, alkotóinkat és kereskedőinket a világ különböző piacain”, nyilatkozta a vállalat a Financial Timesnak. „Ezek az erőfeszítések magukban foglalják olyan partnerségek feltárását, amelyek tovább támogatják a zökkenőmentes e-kereskedelmet.”


A jelentés mindössze egy nappal azután érkezett, hogy a rivális Facebook lemondott saját „Live Shopping” funkciójáról. A Facebook most arra kéri a kereskedőket, hogy a termékeket „Reels, Reels” hirdetéseken és az Instagram Reels termékcímkézésen keresztül mutassák be. Tavaly a TikTok elkezdte tesztelni a Shopping fület, amely lehetővé tette az üzleti felhasználók számára, hogy hozzáadják profiljukat, szinkronizálják termékkatalógusukat és linket adjanak online áruházaikhoz.


+36204449999

Ha mobil előfizetés, akkor BestFleet.hu

Legjobb percdíjak és internet havidíjak

Comentarios


bottom of page