top of page
Search

Megszűnt a kedvező üzleti flotta? (KUF)

Mint azt sokan tudjátok, a Yettel felmondta a megálladpodást a Credit Prime 2015 Kft-vel.

Azaz nagy valószínűséggel nem hosszabbította meg a szolgáltató a flottamenedzseri szerződést a kedvező üzleti flottával.


Mivel a végfelhasználó közvetlenül a szolgáltatóval szerződött, így minden a Yetteltől érkező megkeresést érvényesnek kell tekinteni.

Tekintettel a szerződés hatályon kívül helyezésére a kedvezmény igénybevételére új felhasználó már nem jogosult, értékesítést már elvégezni nem lehet.


Nagyon sok megkeresés érkezett Tőletek, hogy meglévő Yetteles hívószámmal lehet-e csatlakozni hozzánk.


Ezért pontot teszünk az I-re: Meglévő Yetteles hívószámmal nem lehet hozzánk csatlakozni, hiszen mi is a Yettel szolgáltatásait értékesítjük, és profit oldalról teljesen értelmetlen lenne a szolgáltatónak a munkánk, ha kannibalizálnánk egymást. Azonban a BestFleet továbbra is szívesen lát másik mobil szolgáltatótól érkező hívószámot. ( Vodafone, Telekom, Netfone stb...)


KUF
Kedvező Üzleti Flotta

Azt sem tartjuk jó megoldásnak, hogy ideiglenesen másik szolgáltatóhoz kerül a hívószám, hiszen ezzel eredendően csak kiskaput használt ki a felhasználó. Tudjuk, hogy más flottamenedzserek előszeretettel élnek ezzel a lehetőséggel, azonban mi ezt nem preferáljuk.


Ha áthoznád hozzánk hívószámod Yettelen kívülről, várunk szeretettel!


Üdvözlettel,

BestFleet HU

Comments


bottom of page