top of page
Search

Számhordozás menete

Mobil számot szeretnénk hordozni. Ok. Hogy kell ezt csinálni?


A szolgáltatók általában elbagatellizálják a folyamattal kapcsolatos leírásokat, mondván teljesen egyszerű, nem lehet elrontani.


Alapvetően igaz ez az állítás, de mindenképpen pontosítanunk kell, és bízunk benne, hogy ez a kis segítség szamárvezetőként lesz használható a jövőben sok leendő ügyfelünknek, akik Flexi vagy All-in csomagot választanak a kínálatunkból.



Számhordozás flottás előfizetésre
Előfizetés számhordozása


Első lépés:


  1. Mindenekelőtt azt szoktuk javasolni, hogy a jelenlegi szolgáltatónál kell adatokat egyeztetni, hogy ne legyen probléma a számhordozással.

  2. Ezt követően bármelyik Yettel üzletben lehet kezdeményezni a számhordozását az előfizetésednek. Ilyenkor tarifacsomagot kell választanod, és az első havidíjat rendezned is kell a helyszínen. A flottás tarifacsomagodat korábban nálunk kiválasztottad, és az általunk megküldött engedély alapján az ügyintéző azonnal meg is tudja Neked kötni az előfizetésed. DE! Ekkor még csak egy olyan SIM kártyát kapsz, amin egy ideiglenes telefonszám lesz, hogy addig is használhasd a hálózatot és a kedvezményes feltételeket, amíg a hívószámod nem cserélt szolgáltatót, azaz nem került be a flottánkba.

  3. Szerződéskötéskor az ügyintézővel közösen ki kell jelölnötök egy időablakot, amikor az előfizetésed szolgáltatót cserél. Ez általában a szerződéskötéstől számított 3. vagy 4. munkanap szokott lenni, de kérhetsz távolabbi időpontot is. FONTOS: Az időablak a választott napon 20:00-24:00-ig fog megtörténni.

  4. A számhordozási időablakban ha az új flottás SIM kártyád behelyezed a készülékbe, automatikusan megszűnik a régi SIM kártyád a régi szolgáltatónál, és aktiválódik az új flottás SIM kártyádon a régi telefonszámot

  5. A régi szerződésed ezzel megszűnt, és elindult életed újabb fedezete egy költséghatékony rendszerben. :)


Visszakanyarodva az első lépésre. Mobil számhordozásnál, és flottás előfizetés vásárlásnál miért szükséges adatokat egyeztetni a régi szolgáltatónál? Mi baj történhetne? Ugyan, mi történhetne? :)

Sajnos ha egy karakter eltérés is van, a számhordozás gyakran elbukik.

Pl.: A Telekomnál Petőfi Sándor út 1. van beírva, de a Yettelnek Petőfi Sándor utca 1.-et fogsz bediktálni, és a lakcímkártyádon is ez van.

A flottás szerződést ekkor megköti az ügyintéző, kifizeted az első havidíjat, de az időablak után kapsz egy SMS-t a Yetteltől, hogy a számhordozásod meghiúsult, ezért fáradj be egy Yettel üzletbe. Annyi öröm legyen a dologban, hogy nem kell mindent előről kezdeni, csupán csak az adatokat módosítani. Így 3-4 nap múlva újra próbálkozhatsz. ( cserébe viszont néhány napot elvesztettél, és egy felesleges oda-vissza útat is megtettél )


A fenti folyamatok, és lépések a Flexi és All-in tarifacsaládunkra vonatkoztak.

Amennyiben Végtelen vagy Takarékos csomagot választottál, ez némiképp változik, de csak kis mértékben. :)


Ha megjött a kedved, hogy szerződj velünk, és spórolj a telefonszámládon, keress minket bátran!


+3618089898


bottom of page