Mint az köztudott, a Google is hirdetésekből szerez bevételt, emellett ezek teszik lehetővé azt is, hogy a vállalat ingyenes termékeit használhassák a felhasználók. A keresőóriás most a Gmail levelezőrendszerében tesztel reklámokat.

A Google folyamatosan fejleszti a levelezőrendszerét a jobb felhasználóélmény érdekében. Nemrég például a Twitterről is ismert kék pipát vezetett be a vállalatok számára és több mesterséges intelligencia-eszközt is tesztel. Ám most egy nem túl pozitív újítást tervez bevezetni: mostantól több hirdetés fog megjelenni a Gmail szinte minden szegletében.
A reklámok számának növekedését a napoban több felhasználó is jelezte már és bár az alkalmazás mindig is tartalmazott hirdetéseket, azok korábban az email-lista tetején kaptak helyet és egyszerű volt „kikerülni” őket. Most viszont a tapasztalatok alapján a postaláda legmélyére is beszivárogtak ezek a kéretlen tartalmak és néhány az emailek között is megjelenik.
A Gizmochina azt írja, nem minden felhasználó tapasztalja majd ezeket a változásokat, a Google ugyanis célzott teszteket futtat le olyan funkciókkal, szolgáltatásmódosításokkal amelyek soha nem kerülnek teljeskörűen a nyilvánosság elé.
Korlátlan mobilnet, korlátlan hívás, piaci árak alatt
+3618089898
Comments